Number of the records: 1
Cenová stratégia samoselekcie
Title Cenová stratégia samoselekcie : je cestou k vyšším tržbám Author info Katarína Remeňová Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2011), s. 67-69. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * obchod * stratégia marketingová * ceny * diferenciácia cenová * ceny spotrebiteľské * segmentácia * zákazníci * tržby Annotation Stratégia samoselekcie v cenovej diferenciácií a jej princípy. Použitie samoselekcie a zistenie potrieb zákazníka. Spôsob prezentácie produktov a ich vlastností. Výhody pre predajcu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01075-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1