Number of the records: 1  

Značka v segmente energetických nápojov

  1. Title Značka v segmente energetických nápojov
    Parallel titleBrand in the energy drinks segment
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 455-467 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * značky výrobné * nápoje nealkoholické
    AnnotationSmery a trendy značiek nealkoholických nápojov v segmente energetických nápojov. Marketingový mix a typy najčastejšie uplatňovaných stratégií na úrovni produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-038, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti761.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.