Number of the records: 1
Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ
Title Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 23-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva Keywords kríza finančná * kríza hospodárska * trh spoločný * Európska únia * marketing * ukazovatele ekonomické * produkt domáci hrubý * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti Annotation Dopady krízy na ekonomické a sociálne prostredie európskeho trhu. Marketingové prostredie spoločného trhu EÚ. Ekonomické prostredie a vplyv hospodárskej krízy na trh práce EÚ. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02144-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1