Number of the records: 1
Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing
Title Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing Parallel title Effectiveness of marketing communications in tourism with a focus on electronic marketing Author info Mariana Ivaničková Author Ivaničková Mariana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 70-80. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * ruch cestovný * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť Annotation Marketingová komunikácia a internet. Komunikačný mix na internete. Porovnanie internetu s ostatnými médiami. Vymedzenie cestovného ruchu a SACR. Elektronický marketing v odvetví cestovného ruchu. Možnosti merania marketingovej komunikácie. Zhodnotenie marketingovej komunikácie v podnikoch cestovného ruchu. Najväčšie prekážky zavádzania IKT v podnikoch cestovného ruchu na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E14 00615-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1