Number of the records: 1
Marketingový výskum v digitálnej ére
Názov Marketingový výskum v digitálnej ére Autorské údaje Štefan Žák, recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Pólya Attila (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 132 s. [8,18 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-3902-9 Poznámky Monografia je zároveň habilitačnou prácou Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing elektronický * výskum marketingový * ekonomika vedomostná * spoločnosť informačná * technológie informačné * neuromarketing Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 13, z toho voľných 9, prezenčne 4 Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Signatúra 881847, 881848, 882430-882438, 882520, 882825 Archív EPC E14 00732-001, kópia titul. strany
book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 881847 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 881848 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 882430 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 882431 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882432 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882433 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882434 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882435 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882436 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882437 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882438 SEK Sklad knižničného fondu voľný 882520 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 882825 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Number of the records: 1