Number of the records: 1
Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu
Title Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu Parallel title Marketing analysis in decision-making in retail Author info Marian Toman Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 121-136. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing územia * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa Annotation Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí existujúcich predajní. Správne zvolené marketingové postupy pri riadení obchodných činností. Vplyvy zmien na spotrebiteľské správanie. Globalizačné tendencie a udržanie si konkurenčnej výhody. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1