Number of the records: 1
Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools
Title Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools Translation Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov Author info Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic. S. 114-121 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2016 / Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3983-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * neuromarketing * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * pojmy Annotation Konkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01111-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 740.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1