Number of the records: 1
Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected health care providers
Title Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected health care providers Translation Multifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti Author info František Pollák, Katarína Belovodská Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Belovodská Katarína Source document Proceedings of the 4th Annual international conference on enterprise marketing and globalization (EMG 2015) and 5th Annual international conference on innovation and entrepreneurship (IE 2015). 2015, pp. 6-12. - Singapore : Global science and technology forum, 2015 ; Enterprise marketing and globalization (EMG 2015) annual international conference. ISSN 2251-2098 Note VEGA 1/0145/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Singapore Keywords marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * analýza štatistická * Slovensko Annotation Reputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 25 top slovenských poskytovateľov zdravotnej starostlivosti v roku 2014 podľa hodnotení na serveroch Google, Azet a Facebook. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01984-001, online
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 2.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1