Number of the records: 1  

Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected health care providers

  1. Title Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected health care providers
    TranslationMultifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
    Author infoFrantišek Pollák, Katarína Belovodská
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Belovodská Katarína
    Source documentProceedings of the 4th Annual international conference on enterprise marketing and globalization (EMG 2015) and 5th Annual international conference on innovation and entrepreneurship (IE 2015). 2015, pp. 6-12. - Singapore : Global science and technology forum, 2015 ; Enterprise marketing and globalization (EMG 2015) annual international conference. ISSN 2251-2098
    NoteVEGA 1/0145/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSingapore
    Keywords marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * analýza štatistická * Slovensko
    AnnotationReputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 25 top slovenských poskytovateľov zdravotnej starostlivosti v roku 2014 podľa hodnotení na serveroch Google, Azet a Facebook. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01984-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.