Number of the records: 1  

Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities

  1. Title Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities
    TranslationMultifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných turistických entít
    Author infoFrantišek Pollák, Ľudovít Nastišin
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Nastišin Ľudovít
    Source documentProceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. Pp. 116-129 online. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015 ; International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. ISBN 978-948-18-984-4
    NoteVEGA 1/0145/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited Arab Emirates
    Keywords marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * ruch cestovný * hotely * analýza štatistická * Slovensko
    AnnotationReputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 17 slovenských hotelov podľa hodnotení na serveroch Booking, TripAdvisor, Facebook a Google. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01985-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.