Number of the records: 1
Online Reputation of Selected Car Brands
Názov Online Reputation of Selected Car Brands Preklad názvu Online reputácia vybraných značiek automobilov Autorské údaje František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič, Nella Svetozarovová Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Svetozarovová Nella Zdrojový dokument IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. Pp. 261-268 online. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017 / Doucek Petr ; Chroust Gerhard ; Oškrdal Václav ; Antlová Klára ; Aumayr Georg ; IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy Interdisciplinary information management talks. ISBN 978-3-99062-119-6 Poznámky APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rakúsko Heslá marketing * komunikácia masmediálna * komunikácia elektronická * podnik * internet * médiá sociálne * siete sociálne * stránky webové * imidž * meno obchodné * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko Anotácia Reputácia v online prostredí a jej riadenie. Multifaktorová analýza online reputácie na vzorke 10 top značiek najpredávanejších automobilov na Slovensku v roku 2016. Metóda modifikovanej multifaktorovej analýzy sentimentu a meranie celkovej online reputácie (TOR, total online reputation) vybraných subjektov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00543-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 349.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1