Number of the records: 1  

Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR

  1. Title Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR
    Parallel titleUsing of selected marketing tools in producers co-operatives in the Slovak Republic
    Author infoAdam Bartoš
    Author Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 18-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
    NoteVEGA 1/0709/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * stránky webové * reklama inštitucionálna * podnik
    AnnotationWebová stránka spoločnosti je určitý základ, ktorý by mal byť samozrejmosťou v každom podniku za účelom komunikácie a zviditeľnenia sa. Napriek uvedenému sú výrobné družstvá, ktorým chýba. Návrhy a možnosti riešenia daného stavu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01112-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti709.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.