Number of the records: 1  

Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing

  1. Title Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing
    Parallel titleImage of Vysočina Region as a Challenge for Regional Marketing
    Author infoMartina Chalupová, Stanislav Rojík, Martin Prokop
    Author Chalupová Martina
    Co-authors Rojík Stanislav
    Prokop Martin
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 8, č. 3 (prosinec 2017), s. 43-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords regióny * kraje * výskum kvantitatívny * ruch cestovný * identita * imidž * príroda * história * pamiatky * potraviny * marketing * Česko
    AnnotationVýsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké charakteristiky si s regiónom spájajú obyvatelia Kraja Vysočina a na čo sú v ňom hrdí. Hľadanie možností zamerania marketingovej komunikácie pre návštevníkov kraja. Ďalší zámer výskumu - určiť, či sú regionálne potraviny vo vnímaní ľudí súčasťou imidžu kraja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF286.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.