Number of the records: 1
Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing
Title Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing Parallel title Image of Vysočina Region as a Challenge for Regional Marketing Author info Martina Chalupová, Stanislav Rojík, Martin Prokop Author Chalupová Martina Co-authors Rojík Stanislav Prokop Martin Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 8, č. 3 (prosinec 2017), s. 43-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords regióny * kraje * výskum kvantitatívny * ruch cestovný * identita * imidž * príroda * história * pamiatky * potraviny * marketing * Česko Annotation Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké charakteristiky si s regiónom spájajú obyvatelia Kraja Vysočina a na čo sú v ňom hrdí. Hľadanie možností zamerania marketingovej komunikácie pre návštevníkov kraja. Ďalší zámer výskumu - určiť, či sú regionálne potraviny vo vnímaní ľudí súčasťou imidžu kraja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 286.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1