Number of the records: 1  

Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou

  1. Title Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou
    Author infoMilena Rážová
    Author Rážová Milena
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 17. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencia * ceny * nástroje marketingové * ceny trhové * ceny konkurenčné * cyklus výrobku životný * tvorba cien * výhody konkurenčné
    AnnotationKonkurencia na trhu. Ovládnutie konkurencie prostredníctvom tzv. cenovej vojny. Získavanie konkurenčných výhod. Pojem životný cyklus výrobku. Tvorba cien. Cenové triky v boji s konkurenciou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.