Number of the records: 1  

Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?

  1. Title Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?
    Author infoRadovan Čechvala
    Author Čechvala Radovan
    Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 22-23. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * trh * kontrola * predaj * výroba * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * maloobchod * ceny
    AnnotationSpôsob dosiahnutia úspechu spoločnosti spočíva najmä v schopnostiach predbehnúť konkurenciu a tie sa líšia v závislosti od stupňa vývoja daného trhu. Tri hlavné stupne vývoja trhu: výrobou kontrolovaný trh, predajom kontrolovaný trh a potrebami zákazníka kontrolovaný trh. Vplyv lojality zákazníkov na zisk spoločnosti. Etapy budovania vzťahu so zákazníkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.