Number of the records: 1  

Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku

  1. Title Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 601-606. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
    NoteVEGA 1/4562/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * kultúra podniková * stratégia podniková * dizajn * výskum * Slovensko
    AnnotationVýsledky výskumu, ktorý je zameraný na identifikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu podnikov pôsobiacich na Slovensku. Cieľom bolo zistiť, nakoľko sa cielené budovanie Corporate identity stalo súčasťou firemnej stratégie a identifikovať, v ktorých oblastiach a z akých dôvodov existujú medzi nimi odlišnosti v uplatňovaní tejto stratégie.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ARTICLES
    No. of Archival CopyE09 01229-020, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.