Number of the records: 1
Význam a funkcie brandingu v hotelierstve
Title Význam a funkcie brandingu v hotelierstve Parallel title The Importance and Funcions of Branding in the Hotel Industry Author info Anna Sirotková, Monika Krošláková Author Veszprémi Sirotková Anna EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Co-authors Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 134-140. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Note Článok je parciálnym výstupom výskumu 5121A Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * strediská ruchu cestovného * zariadenia rekreačné * systémy rezervačné * hotelierstvo * hotely * služby doplnkové Annotation Značka hotela predstavuje pre zákazníkov určitý pocit istoty, že im budú poskytnuté služby v očakávanej kvalite a na požadovanej úrovni. Konkurenčná výhoda, ktorá sa prejaví rastom tržieb a v konečnom dôsledku aj zisku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01879-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1