Number of the records: 1
Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities
Title Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities Translation Multifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných turistických entít Author info František Pollák, Ľudovít Nastišin Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Nastišin Ľudovít Source document Proceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. Pp. 116-129 online. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015 ; International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. ISBN 978-948-18-984-4 Note VEGA 1/0145/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United Arab Emirates Keywords marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * ruch cestovný * hotely * analýza štatistická * Slovensko Annotation Reputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 17 slovenských hotelov podľa hodnotení na serveroch Booking, TripAdvisor, Facebook a Google. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01985-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1