Number of the records: 1  

To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele

  1. Title To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele . 4.1
    TranslationTo najdôležitejšie z teórie marketingu pre podnikateľov
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentZáklady podnikání : teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. S. 188-224 [2,9 AH]. - Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * definície * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * výskum marketingový * stratégia marketingová * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová
    AnnotationPodstata marketingu - definície. Základné princípy marketingu. Poznávacia stránka marketingu, marketingové prostredie, zdroje informácií. Marketingový výskum ako proces. Realizačná stránka marketingu. Produkt ako najdôležitejší nástroj marketingu, ako jadro marketingu. Tvorba produktu, životný cyklus produktu, vývoj nových produktov. Cena, stanovenie ceny, cenová politika firmy. Distribúcia produktov, priamy a nepriamy predaj. Marketingová komunikácia, reklama, podpora predaja, osobný predaj, public relations, priamy marketing.
    Public work categoryChapters in academic school-books issued in foreign editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00550-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.