Number of the records: 1  

Všeobecné podmienky efektívnosti spotrebiteľov na trhu produktov sieťových odvetví

  1. Title Všeobecné podmienky efektívnosti spotrebiteľov na trhu produktov sieťových odvetví
    Author infoMichal Fendek
    Author Fendek Michal EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 13. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 20.-21.5.2010. S. [1-5]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2980-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords výskum operačný * modelovanie * programovanie nelineárne * modely * odvetvia sieťové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výdavky
    AnnotationAnalýza modelu správania sa spotrebiteľa na trhu sieťových odvetví a otázky efektívnosti tohto špecifického trhu, ktoré sú prezentované prostredníctvom podmienok optimálnosti Kuhna – Tuckera pre všeobecnú optimalizačnú úlohu nelineárneho programovania maximalizácie funkcie užitočnosti spotrebiteľa na trhu sieťových odvetví pri špecifickým spôsobom konštruovanej podmienke výdavkov spotrebiteľa na produkciu sieťového odvetvia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00709-041, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.