Number of the records: 1  

Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania

  1. Title Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania
    Parallel titleNeuromarketing - a modern way to understanding consumer behaviour
    Author infoKatarína Dražová, Mária Vasiľová
    Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 176-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie * veda * výskum * etika
    AnnotationNeuroveda, neurozobrazenie, neuromarketing a proces rozhodovania. Aplikácia neuromarketingu v marketingovom manažmente. Tradičný model nákupného správania. Model nákupného správania s využitím neuromarketingu. Neuromarketing a jeho význam pre budúci výskum. Etické dilemy s aplikáciou neurovedeckých metód v marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.