Number of the records: 1
Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania
Title Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania Parallel title Neuromarketing - a modern way to understanding consumer behaviour Author info Katarína Dražová, Mária Vasiľová Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 176-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie * veda * výskum * etika Annotation Neuroveda, neurozobrazenie, neuromarketing a proces rozhodovania. Aplikácia neuromarketingu v marketingovom manažmente. Tradičný model nákupného správania. Model nákupného správania s využitím neuromarketingu. Neuromarketing a jeho význam pre budúci výskum. Etické dilemy s aplikáciou neurovedeckých metód v marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-019, originál dokumentu
article
Number of the records: 1