Number of the records: 1
Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov
Title Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov Parallel title Competitive strategies for small and medium sized businesses Author info Ivana Luliaková Author Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 405-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * boj konkurenčný * riadenie strategické * trh * podnik malý * podnik stredný Annotation Malé a stredné podniky najčastejšie využívajú konkurenčnú stratégiu vyhľadávania trhových štrbín. Pokiaľ sa malý alebo stredný podnik rozhodne vystupovať v úlohe vyzývateľa na trhu, mal by zvoliť formu bočného alebo partizánskeho útoku. Vhodnou konkurenčnou stratégiou pre MSP sa javí aj stratégia nasledovania, avšak iba v prípade ak produkty, ktoré plánuje MSP imitovať, nie sú chránené patentom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-025, originál dokumentu
article
Number of the records: 1