Number of the records: 1  

Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu

  1. Title Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu
    Parallel titleSustainable marketing as a new approach to marketing management
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 657-661. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * trh * konkurencieschopnosť * ekológia
    AnnotationTrhová orientácia, udržateľný marketing a makromarketing. Porovnanie trhovej orientácie, udržateľného marketingu a makromarketingu. Špecifiká a prínosy implementácie princípov udržateľného marketingu. Matica na určenie pozície firmy v rámci udržateľného marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.