Number of the records: 1  

Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov

  1. Title Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov
    Author infoJaroslav Bednárik
    Author Bednárik Jaroslav
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 23-26. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * siete sociálne * reklama
    AnnotationMarketingová komunikácia na sociálnych sieťach. Využívanie trhového princípu pri riešení rôznych spoločensko-ekonomických problémov. Voľba optimálnej stratégie pri využívaní nových nástrojov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.