Number of the records: 1  

Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov

  1. Title Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov
    Author infoDaniela Zajková
    Author Zajková Daniela
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 303-307. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords Slovensko * spotrebitelia * produkty * manažment produktový * výrobky * tovar * ceny spotrebiteľské * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationSpotrebiteľský etnocentrizmus a spotrebiteľské postoje k zahraničným produktom. Škála spotrebiteľského etnocentrizmu a zisťovanie stupňa prijatia alebo odmietnutia zahraničných produktov. Výskum a faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.