Number of the records: 1  

Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu

  1. Title Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu
    Author infoOtília Zorkóciová, Barbora Brynkusová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 458-464. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * modely * podnikanie * trh svetový
    AnnotationMedzinárodný marketing, medzinárodný marketingový mix. Analýza vývoja názorov širokej autorskej verejnosti na klasifikáciu jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového programu - marketingového mixu od jeho začiatkov až po súčasnosť.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00719-031, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.