Number of the records: 1  

Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese

  1. Title Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese
    Parallel titleThe Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process
    Author infoVeronika Hrabačková, Alena Kusá
    Author Hrabačková Veronika
    Co-authors Kusá Alena
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 61-67. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * politika spotrebiteľská * racionalita * inteligencia * inteligencia emocionálna * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSpotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.