Number of the records: 1
Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu
Title Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu Parallel title Internet position in marketing communication of entities in tourism Author info Martin Hromada Author Hromada Martin Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 75-83. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne * ruch cestovný Annotation Nástroje marketingovej komunikácie na internete, ktoré sú využiteľné pre podniky v cestovnom ruchu. Komunikačný mix subjektov cestovného ruchu na internete. Nové možnosti komunikácie, ktoré zastrešujú formáty Web 2.0, takzvané social media alebo consumer generated media. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1