Number of the records: 1  

Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu

  1. Title Pozícia internetu v marketingovej komunikácii subjektov cestovného ruchu
    Parallel titleInternet position in marketing communication of entities in tourism
    Author infoMartin Hromada
    Author Hromada Martin
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 75-83. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne * ruch cestovný
    AnnotationNástroje marketingovej komunikácie na internete, ktoré sú využiteľné pre podniky v cestovnom ruchu. Komunikačný mix subjektov cestovného ruchu na internete. Nové možnosti komunikácie, ktoré zastrešujú formáty Web 2.0, takzvané social media alebo consumer generated media.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.