Number of the records: 1  

Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry

  1. Title Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry
    Parallel titleNational tourist board and its share on projected destination image of Slovakia on main tourism source markets
    Author infoVanda Maráková, Ivana Šimočková
    Author Maráková Vanda
    Co-authors Šimočková Ivana
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 141-150. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * organizácie * agentúry * imidž * Slovensko
    AnnotationSlovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a jej úlohy. Nástroje marketingovej komunikácie využívané SACR pri tvorbe imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu. Imidž Slovenska na domácom trhu cestovného ruchu. Imidž Slovenska na zahraničnom trhu cestovného ruchu. Prehľad marketingových aktivít SACR podľa cieľových trhov v období 2009-2014.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.