Number of the records: 1
Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry
Title Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry Parallel title National tourist board and its share on projected destination image of Slovakia on main tourism source markets Author info Vanda Maráková, Ivana Šimočková Author Maráková Vanda Co-authors Šimočková Ivana Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 141-150. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * organizácie * agentúry * imidž * Slovensko Annotation Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a jej úlohy. Nástroje marketingovej komunikácie využívané SACR pri tvorbe imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu. Imidž Slovenska na domácom trhu cestovného ruchu. Imidž Slovenska na zahraničnom trhu cestovného ruchu. Prehľad marketingových aktivít SACR podľa cieľových trhov v období 2009-2014. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1