Number of the records: 1  

Possible Directions for Further Development of Insurers' Marketing Strategies in Selected EU Countries in the Ongoing Global Recession

  1. Title Possible Directions for Further Development of Insurers' Marketing Strategies in Selected EU Countries in the Ongoing Global Recession
    TranslationMožné smery ďalšieho vývoja marketingových stratégií poisťovateľov v prebiehajúcej globálnej recesii
    Author infoOtília Zorkóciová, Hana Petríková
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Petríková Hana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015. S. 293-305. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Krajčík Daniel ; Plchová Božena ; Černohlávková Eva ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International scientific conference. ISBN 978-80-225-4085-8
    NoteVEGA 1/0550/14. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh poistný * recesia * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnnotationSkutočné dopady finančnej krízy na poistný sektor EÚ. Zmeny v marketingových stratégiách poisťovacích subjektov pôsobiacich na trhu strednej Európy pod vplyvom zmien v spotrebiteľských preferenciách v nedávnej recesii. Príležitosti a výzvy poisťovní podľa Ernst&Young.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00898-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.