Number of the records: 1
Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR
Title Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 94-100. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords analýza ekonomická * stratégia marketingová * adaptácia * marketing mix * štandardizácia * podnik malý * podnik stredný * Slovensko Annotation Skúmanie vplyvu exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie. Na základe formulovania viacerých hypotéz výskumu sa analyzujú na vzorke 115 podnikov väzby medzi mierou angažovanosti v exporte, faktormi exportu, charakteristikami exportných trhov a podobou marketingovej stratégie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00205-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1