Number of the records: 1
Marketingový mix v podmienkach malých podnikov
Title Marketingový mix v podmienkach malých podnikov Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 93-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnikatelia * podnik malý * marketing mix * produkty * ceny * komunikácia marketingová * vzdelávanie Annotation Príspevok poukazuje na niektoré rozdiely najmä v oblasti marketingového mixu a jeho implementácie v podmienkach malých podnikov. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00739-036, originál dokumentu
article
Number of the records: 1