Number of the records: 1
Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
Title Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky Parallel title The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 38-47 CD-ROM. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Bilíková Mária ; Bolgáč Ján ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-2-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stránky webové * analýzy * marketing * efektívnosť * siete sociálne Annotation Predpoklady úspechu marketingu na sociálnych sieťach. Webová analytika = analýza prevádzky webu, analýza webu, analýza návštevnosti je meranie, zber, sledovanie a vyhodnocovanie internetových dát za účelom porozumenia a optimalizácie webu. Jednou z vybraných analytických služieb je Google Analytics - voľné dostupná analytická služba pre zber a analýzu dát o návštevnosti a prevádzke webových stránok od spoločnosti Google, ktorý sa stará o jej permanentný vývoj. Jej charakteristika a využitie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00693-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 471 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1