Number of the records: 1
Szarková, M.: Psychológia v marketingu
Title Szarková, M.: Psychológia v marketingu Author info Hana Adámková, Miroslava Szarková Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 26, č. 3 (1997), s. 308-309. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 159.9 - Psychológia Keywords recenzie * psychológia * manažment * správanie spotrebiteľa * imidž * práca s verejnosťou * metódy výskumu * marketing Annotation Recenzia publikácie Szarková, M.: Psychológia v marketingu. Úvod do psychológie marketingu. Potreby, ich tvorba, formovanie a dynamika v spotrebiteľskom správaní. Kúpne návyky a návykové spotrebiteľské správanie. Metódy psychológie používané v marketingu. Image a metódy výskumu jeho tvorby a psychologických vlastností. Public relations a psychológia marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 02327-001, dokument vo fonde SEK References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-4
article
Number of the records: 1