Number of the records: 1  

Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers

  1. Title Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
    TranslationOchrana súkromia verzus výnosy z reklamy: prípad vydavateľov obsahu
    Author infoAndrej Miklosik, Martin Kuchta, Stefan Zak
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. No. 54 (2018), pp. 117-140 online. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X
    DOI 10.26650/CONNECTIST404711
    Note1-17-106-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionTurkey
    Keywords marketing * marketing elektronický * reklama * internet * stránky webové * obsah * vydavateľstvá * výnosy * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationZávislosť vydavateľov digitálneho obsahu (vydavateľských domov) od výnosov z online reklamy. Správanie spotrebiteľov obsahu, ochrana súkromia, blokovanie reklám. Zobrazovanie reklám vydavateľmi obsahu. Vytvorenie rámca na optimalizáciu poskytovania online reklamy na základe empirickej analýzy obsahu 105 webových stránok, nachádzajúcich sa v 7 krajinách. Tri optimalizačné prístupy: marketingový, technický a konverzačný.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00424-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF196 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.