Number of the records: 1
Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
Title Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers Translation Ochrana súkromia verzus výnosy z reklamy: prípad vydavateľov obsahu Author info Andrej Miklosik, Martin Kuchta, Stefan Zak Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. No. 54 (2018), pp. 117-140 online. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X DOI 10.26650/CONNECTIST404711 Note 1-17-106-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Turkey Keywords marketing * marketing elektronický * reklama * internet * stránky webové * obsah * vydavateľstvá * výnosy * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Závislosť vydavateľov digitálneho obsahu (vydavateľských domov) od výnosov z online reklamy. Správanie spotrebiteľov obsahu, ochrana súkromia, blokovanie reklám. Zobrazovanie reklám vydavateľmi obsahu. Vytvorenie rámca na optimalizáciu poskytovania online reklamy na základe empirickej analýzy obsahu 105 webových stránok, nachádzajúcich sa v 7 krajinách. Tri optimalizačné prístupy: marketingový, technický a konverzačný. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00424-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 196 KB publicly available article
Number of the records: 1