Number of the records: 1
Internet as a marketing tool
Title Internet as a marketing tool Translation Internet ako marketingový nástroj Author info aut. Jan Křivský Author Křivský Jan Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 71-75. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 681.3.06 - Programové vybavenie počítača. Software Keywords internet * marketing * hypertexty * obchod elektronický * nástroje marketingové * Česko Annotation Prvoradé a druhoradé princípy marketingu na internete. Najdôležitejšie pre marketingové oddelena je stála definícia cieľov a spôsobov ich dosiahnutia a využívanie príležitostí, ktoré poskytuje. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1