Number of the records: 1
Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania
Title Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania Author info Kamila Valkovcová Author Valkovcová Kamila Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 293-298. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords politika spotrebiteľská * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť Annotation Spotrebiteľské správanie ako jedno z východísk marketingového plánovania. Úspešné pôsobenie spoločností v trhovom prostredí a schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. Konkurenčná ekonomika a konkurenčná výhoda. Analýza spotrebiteľského správania. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1