Number of the records: 1  

Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania

  1. Title Analýza spotrebiteľského správania ako jedno z východísk marketingového plánovania
    Author infoKamila Valkovcová
    Author Valkovcová Kamila
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 293-298. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords politika spotrebiteľská * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnnotationSpotrebiteľské správanie ako jedno z východísk marketingového plánovania. Úspešné pôsobenie spoločností v trhovom prostredí a schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. Konkurenčná ekonomika a konkurenčná výhoda. Analýza spotrebiteľského správania.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.