Number of the records: 1
Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie
Title Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie Parallel title The Health-Oriented Shopping Behavior of Consumers and Models of Market Communication Effects Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 47-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * komunikácia marketingová * firmy * spokojnosť zákazníkov * informácie * značky * imidž * zdravie Annotation Meranie a hodnotenie efektov marketingovej komunikácie. Meranie efektov marketingovej komunikácie v kognitívnej fáze, afektívnej fáze a behaviorálnej fáze. Hodnotenie nekvantifikovateľných efektov marketingovej komunikácie. Hodnotenie imidžu značky ako efekt marketingovej komunikácie. Hodnotenie kvality vzťahu podniku s prostredím ako efekt marketingovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00578-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1