Number of the records: 1
Marketingový výskum v digitálnej ére
Title Marketingový výskum v digitálnej ére [elektronický zdroj] Author info Štefan Žák, recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Pólya Attila (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - CD-ROM 132 s. Issue 1. vydanie ISBN 978-80-225-3902-9 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing elektronický * výskum marketingový * ekonomika vedomostná * spoločnosť informačná * technológie informačné * neuromarketing Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 895395
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení electonic book
Call number Location Sublocation Info 895395 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1