Number of the records: 1
Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky
Title Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky Author info A. Vaňová Author Vaňová A. Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 529-543. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing územia * regióny * politika regionálna * pojmy * správa verejná * štát * regióny * okresy * mestá * obce * nástroje marketingové * marketing regionálny Annotation Pojem - marketing územia - v celej šírke zahŕňa problematiku aplikácie marketingu v územných celkoch (kontinent, štát, región, okres, mesto, obec). Proces marketingu územia: situačná analýza, fáza tvorby stratégie, fáza realizácie, fáza kontroly. Nástroje marketingu územia: produkt (územie), cena, dostupnosť územia, komunikácia (verejná správa), nástroje marketingovej komunikácie, ľudský faktor. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1