Number of the records: 1
New economics in turism marketing
Title New economics in turism marketing Translation Nová ekonomika v marketingu cestovného ruchu Author info Bohuslava Mihalčová, Milan Droppa Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Droppa Milan Source document Nowe trendy w wychowaniu i edukacji czlowieka wspólczesnego. S. 46-55. - Lublin : Norbertinum, 2006. ISBN 83-7222-272-X Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ekonomika nová * ekonomika vedomostná * marketing * ruch cestovný * práca s verejnosťou * zákazníci * vzdelávanie * podnik malý * podnik stredný Annotation Technológia na jednej strane a neustále sa zvyšujúci význam vedomostí na strane druhej. Vývoj vzdelávania na Slovensku. Nová ekonomika, vedomostná ekonomika. Úlohy marketingu cestovného ruchu v novej ekonomike. Využitie nových technológií. Snaha budovať dobré vzťahy so zákazníkmi. Význam práce s verejnosťou. Podmienky úspechu malých a stredných podnikov v podnikaní v cestovnom ruchu. Public work category Scientific works in noticed year-books from international undertakings, foreign year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00668-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1