Number of the records: 1
Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva
Title Využitie hodnotiacich portálov ako aktívny nástroj marketingu hotelierstva Parallel title Using of review portals as an active tool in hospitality marketing Author info Ján Svoboda Author Svoboda Ján Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 223-226. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords propagácia * reklama * prezentácia * podpora predaja * hotelierstvo * služby doplnkové * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Oblasť hotelierstva a rôzne formy propagácie a podpory predaja produktov alebo služieb v hotelierstve. Referenčný marketing, ktorý sa v oblasti hotelierstva dosiahne využitím hodnotiacich portálov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1