Number of the records: 1
The Measurement of product placement
Title The Measurement of product placement Author info Vratislav Kozák, Karel Barinka Author Kozák Vratislav Co-authors Barinka Karel Source document Economic annals-XXI. Vol. 161, no. 9-10 (2016), pp. 66-70. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords umiestňovanie produktov * propagácia priama * marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * médiá * reklama * meranie * efektívnosť Annotation Umiestňovanie produktov možno definovať ako využitie skutočného produktu alebo služby priamo v audiovizuálnych dielach za jasne zmluvne dohodnutých podmienok. Metodika merania efektívnosti finančných prostriedkov investovaných do umiestňovania produktov v audiovizuálnych dielach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 9-10
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 464.5 KB publicly available article
Number of the records: 1