Number of the records: 1
Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu
Title Hodnotenie efektívnosti marketingu - východiská tvorby a uplatnenia merných ukazovatelov v marketingu Parallel title Evaluation of the marketing effectiveness - the basis of measurement and application of indicators in marketing Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podpora predaja * produkty * kvalita * ceny * konkurencia Annotation Meranie marketingovej výkonnosti a hodnotenie vplyvov marketingových činností na predaj. Ekonomická interpretácia pojmov výkonnosť a efektívnosť. Faktory determinujúce význam merných ukazovatelov v marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-052, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 138.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1