Vplyv emocionálnej inteligencie na zdieľanie znalostí medzi zamestnancami pracujúcimi v malých a stredných podnikoch v sektore cestovného ruchu a služieb
Author info
Ladislav Mura, Tibor Zsigmond
Author
Mura Ladislav EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
Innovation Strategies and Organizational Culture in Tourism : Concepts and Case Studies on Knowledge Sharing. Pp. 13-28. - London : Taylor & Francis Group, 2024. ISBN 978-1-032-63337-4
V posledných desaťročiach spoločnosti uznali, že znalosti sú kľúčové pre udržanie priaznivej pozície spoločnosti na trhu (Milczarek et al., 2015; Szabó- Szentgróti et al., 2019; Zakrzewska et al., 2022; Sarihasan et al., 2022). Na úspech to však nestačí, pretože úspech organizácií ovplyvňujú aj iné faktory. Špecifické znalosti sú základom pre získanie konkurenčnej výhody. V prípade MSP zohrávajú významnú úlohu znalosti a primárnym zdrojom vedomostí sú samotní zamestnanci (Ključnikov a kol., 2022; Ključnikov a kol., 2021; Civelek a kol., 2021; Wach a kol., 2023). Nestačí získať vedomosti, ktoré sú dôležité pre organizácie; je potrebné zabezpečiť, aby bola dostupná pre zamestnancov organizácie, ktorí ju budú využívať.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E24 00201-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
3 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.