Počet záznamov: 1  

Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb

  1. Názov Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
    Autorské údajeMarian Gúčik a kolektív
    Autor Gúčik Marián Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2009. - 120 s. , obr., príl., sch., slovník, tab.
    ISBN978-80-8083-839-3
    PoznámkyBibliogr. odkazy. - Vysokoškolské skriptá Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici.
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá podnik služieb * zákazníci * sťažnosti * riadenie * manažment * reklamácie * normy ISO * spokojnosť zákazníkov * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra842152

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    842152SEKVšeobecná študovňalen prezenčne