Počet záznamov: 1
Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
Názov Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb Autorské údaje Marian Gúčik a kolektív Autor Gúčik Marián Vydavateľské údaje Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici , 2009. - 120 s. ISBN 978-80-8083-839-3 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá podnik služieb * zákazníci * sťažnosti * riadenie * manažment * reklamácie * normy ISO * spokojnosť zákazníkov * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 842152
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 842152 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1