Number of the records: 1
Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti
Title Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti Author info Monika Čonková Author Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Source document Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 19-24. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výkonnosť * produkty * ceny * kanály distribučné * komunikácia marketingová * analýzy Annotation Meranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00750-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1