Number of the records: 1
Product placement - rok druhý
Title Product placement - rok druhý Author info Jiří Haramul, Kateřina Tůmová Author Haramul Jiří Co-authors Tůmová Kateřina Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * produkty * televízia * médiá * efektívnosť * kreativita * reklama Annotation Komunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP. URL http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1