Number of the records: 1
Online reputation management as an integral part of company business management
Title Online reputation management as an integral part of company business management Translation Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu Author info Vladimír Hojdik, Štefan Majtán Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. Pp. 76-83 online. - Brno : Masaryk University, 2017 / Janošová Lenka ; Kuchynková Ladislava ; Cenek Martin ; Blažek Ladislav ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2017 International scientific conference of business economics, management and marketing. ISBN 978-80-210-8714-9 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords riadenie * riadenie podnikové * manažment * online reputačný manažment * marketing manažment * podnik * internet * médiá sociálne * stránky webové * technológie informačné * technológie komunikačné * práca s verejnosťou * meno obchodné * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * imidž * manažment značky Annotation Reputácia firmy ako dôležitý faktor ovplyvňujúci imidž spoločnosti v očiach verejnosti. Rozšírenie internetu, digitálnych technológií, a tým aj online marketingu a online podnikateľských aktivít, viedlo k rozšíreniu reputačného manažmentu aj do online prostredia (ORM, online reputation management). Reputácia verzus online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00475-004, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 279.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1