Number of the records: 1
Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch
Title Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch Author info Alena Chodasová Author Chodasová Alena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 145-147. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * podnikanie malé * podnikanie stredné * produkty * správanie spotrebiteľa * podpora predaja * reklama Annotation Definovanie a úlohy marketingu malých a stredných podnikov. Stratégie tvorby cien. Voľba marketingového mixu. Charakteristika štyroch základných metód na ovplyvňovanie správania so spoločným názvom komunikačný systém. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00322-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1