Number of the records: 1
Politický marketing a technologie
Title Politický marketing a technologie Author info Bohumír Štědroň, Jakub Štědroň Author Štědroň Bohumír Co-authors Štědroň Jakub Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 226-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozhlas * televízia * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * prezidenti * voľby * USA Annotation Charakteristika politického marketingu. Využívanie Business intelligence (BI) v politickom marketingu. Vývoj technológií v politickom marketingu. Rozhlas a televízia ako nástroje politického marketingu. Sociálne siete v politickom marketingu. Sociálne siete a volebná kampaň amerického prezidenta B. Obamu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1